Претражи овај блог

Читаоци

недеља, 02. септембар 2012.

Grcki gril patlidzan


  Ovo sam skoro procitala i moram da vam prenesem:

"Iako plavi patlidžan ne sadrži veliku količinu vitamina i minerala, bogat je dijetnim vlaknima i to ne samo celulozom koja ima povoljan efekat na rad organa za varenje, već i pektinom koji povoljno deluje na snižavanje povišenih vrednosti holesterola u krvi. Zahvaljujući ovakvim osobinama, trebalo bi ga što češće koristiti u svakodnevnoj ishrani."

  • 600 g patliđžana
  • 4 čena belog luka
  • 4 kašike maslinovog ulja i malo ulja za grilovanje
  • 1 kasika sirceta
  • peršunov list
  • so                                                                                                                                                     
  • Patlidzan odabrati mlad i mali,jer su tada semenke sitne i nije gorak.Dobro ga oprati,sa sve korom ostrim nozem iseci na kolutove i malo posoliti.
  • U tiganju na zagrejanom ulju grilovati ga.Napraviti preliv od maslinovog ulja,sitno seckanog belog luka,persuna,sirceta i soli.
  • Preliti preko grilovanog  patlidzana i ostaviti da se malo rashladi.                                                                                                                                       

 

Нема коментара: