Претражи овај блог

Пратиоци

недеља, 24. децембар 2017.

Cokoladni muffini sa komadicima cokolade

Potrebno je>

Mokri sastojci-1 jaje,100ml ulja,150ml jogurta,100 ml mleka

Suvi sastojci-250g mekog brasna tip 400,1/2 praska za pecivo,1 puding ukus cokolada narandza-aleva,30g kakao u prahu,200g secera,1 burbon vanila secer,na vrh noza soli,200g cokolade za kuvanje-najbolje menaz narezati nozem na krupnije komade.Ja sam dodala odozgo i kandiranu koru narandze jer obozavam taj spoj-ukus narandza cokolada a vi ne morate

U odgovarajucoj posudi umutiti jaje sa pola secera te dodati ostale mokre sastojke.Promesati pa dodati suve sastojke kratko mesajuci tek da se spoje ali cokoladu samo pola kolicine a drugu polovinu ostaviti za posipanje odozgo.Rernu zagrejati na 180c.U kalupe za mafine rasporediti papirne korpice.
Odmah sipati u korpice malo ispod vrha.Odozgo rasporediti drugu polovinu komadica cokolade i ja  sam jos i dodala kandiranu koru narandze a vi ne morate ako to ne volite.Peci oko 10-12min zavisi od rerne.


Ovi muffine su najsocniji i najmirisniji koje sam ikada probala,cak i sutradan i fino se odvajaju korpice.Ovako pripremljeni sa narandzom imaju isti ukus jaffe.





Нема коментара: