Претражи овај блог

Пратиоци

понедељак, 18. март 2024.

Rodjendanski cake pops

 

Cake pops za Elenorin drugi rodjendan, uz tortu na temu  pcelica Maya

Kutiju sam pravila od hamer papira, unutra je stiropor 10cm. Cvetove sam radila od eva pene, peglom sam savijala svaku laticu da bi se dobio izgled ovakvih cvetova

Slike sam nasla na Pinterestu, odstampala u foto radnji

   


Popsi - 20kom

400g mlevene plazme

200g maslaca

mleka po potrebi da ne budu previse tvrdi

Bela Kandit cokolada za kuvanje je za glazuru, zute perlice i cvetice sam radila od fondana. 

Zamesiti popse, meriti po 25g svaki. Otopiti malo cokolade, umakati svaki stapic u cokoladu pa u pops, ostaviti dva sata da se stegnu. Zatim svaki umakati u rastopljenu cokoladu sa dve kasike ulja, ukrasiti, ohladiti.

        







 

Magdalena je slavila svoj sesti rodjendan, pa sam joj uz tortu pravila popsice na temu Marie mace
Na isti nacin pravljeni popsi i kutiju sam sama smislila i napravila od hammer papira, slika koje sam odstampala i eva pene. 
     






   

Нема коментара: