Претражи овај блог

Пратиоци

уторак, 17. септембар 2024.

Vocna torta sa piskotama

 


Potrebno za okruglu tortu 26cm:

4 pakovanja piskota

malo mleka za namakanje piskota

600g slaga

mleko za slag po upustvu sa slaga

4 kisele pavlake kravica 2,8mm

150g prah secer

600g malina

*dekoracija ove torte

mahovina po receptu sa ovog bloga

patkice sam rucno pravila od fondana par dana ranije

Umutiti slag. Ja sam ostavila pet kasika sa strane da zavrsim tortu odozgo. U ostatak umesala pavlaku sa secerom. Redjati namocene piskote samo sa jedne strane na dno obruca, a okolo bez namakanja. Staviti cetvrtinu fila, polovinu voca, preko opet fol, pa namocene piskote i ponoviti proces. Zavrsiti slagom bez pavlake i ukrasiti po zelji. Dobro ohladiti pre secenja.

Ovo je bila moja rodjendanska #48 a ukrasena da se svidi mojoj unuci😁 🪿🪿🪿

  


  




Нема коментара: