Претражи овај блог

Пратиоци

четвртак, 12. децембар 2013.

Plazma torta lopta

    



Potrebno za loptu tortu sa igralistem:

2,5kg mlevene plazme,250 maslaca,200g prah secera,oko 400ml gaziranog soka ili mleka,100g menaz cokolade za kuvanje-na kockice iseci,300g zele bombona,200g pecenih lesnika seckanih
Za ukrasavanje mozete slag ili kao ja fondan za loptu a za teren rojal masu i malo kokosa,boje za kolace.

Napomena:

Ako ne volite zele bombone i lesnike,mozete raditi sa crnom i belom cokoladom na kockice po 100g od svake,ja sam koristila Kadit za kuvanje i oko 10 krem bananica secenih na sitne kockice.Ova Zvezdina  je tako radjena.Za beli deo i sal potrebno je 500g belog fondana.Za crveni deooko 250g.



U sto vecoj posudi jako dobro umesiti sve sastojke,da ne bude ni tvrda ni lepljiva mekana smesa.Znaci nesto srednje.
Oblikovati tortu i ukrasiti po zelji.Na slikama mozete videti kako sam ja to radila.


  



















   




Нема коментара: