Претражи овај блог

Пратиоци

четвртак, 20. септембар 2018.

Milka torta

Napomena-u receptu idu cetiri kore,ja sam pravila pet jer sam zelela da mi bude bas visoka torta.Ova  torta se obicno zavrsava slagom ili slatkom pavlakom.Ja sam je pravila sebi za rodjendan,te sam je po svojoj zelji zavrsila cokoladom i ukrasila rucno pravljenim ukrasom od fondana.Vilin konjic kojeg obozavam ima veliku simboliku.

Potrebno za 4 kore -
12 belanaca,12 kasika secera,200g mlevenih pecenih lesnika,4 kasike brasna
Fil jedan i dva-
12 zumanaca,100g secera,1 kasika brasna,100g secera,4 pudinga creme brule aleva,1l mleka,200g milka crne cokolade po zelji,200g bele milka cokolade,250g margarina
Treci fil-
500ml  slatke pavlake ili slag


U odgovarajucoj posudi,umutiti  3 belanca, dodati  3 kasike secera,mikserom dobro izraditi.
Dodajte  50 gr. mlevenih lesnika i pola kasike brasna,mesajuci varjacom ili zicom rucno. Kalup za tortu (26 cm), oblozite papirom za pecenje, ulijte masu i pecite u  zagrejanoj rerni na 200c , 4 - 5 minuta.
Tako ispecite jos 3 kore.

Fil-
Zumanca dobro umutite sa 100 gr. secera.
4 pudinga, 100 gr secera, 1 kasiku brasna posebno umutite sa malo mleka. Ostalo mleko prokuvajte.
Izmesajte zumanca i puding i zakuvajte u prokuvano mleko. Kuvajte jos koji minut uz stalno mesanje dok se fil ne zgusne.

Podeliti na dva jednaka dela. U jedan deo stavite kockice milka cokolade crne, u drugi deo belu milka cokoladu. Svaki deo izmesajte da se cokolade rastope u filu.Vidi sliku.
Ohladiti dobro oba fila.U svaki dodati po pola izradjenog margarina.

Za treci fil umutiti 500ml slatke pavlake ili slag po zelji.


FILOVANJE TORTE:
Kora, tamniji fil, svetliji fil, lag -kora, tamniji fil, svetliji fil, slag -kora, tamniji fil, svetliji fil, slag - kora i dekoracija po zelji.








Нема коментара: