Претражи овај блог

Пратиоци

понедељак, 14. јануар 2019.

Cokoladna torta sa piskotama




 
   



Potrebno 
Pet pakovanja manjih  piskota ja mislim to je 500g,1/2slatke pavlake,400g menaz cokolade,150g margarina,malo pakovanje cokoladnog mleka za natapanje piskota,200g slaga ili slatke pavlake za ukrasavanje.
Moja dekoracija je radjena za Bozic pa sam dodala na tortu medenjake a vi mozete kako zelite.
Jako jednostavna a ukusna i brza torta.Ja sam u nju dodala ovaj put  i sumske jagode a vi ne morate.
Okrugli pleh sa obrucem koji se skida sam oblozila providnom folijom.
Slatku pavlaku staviti u odgovarajucu serpu da se zagreje NE DA PROVRI,dodati cokoladu na kocke izlomljenu da se brze rastopi i na kraju margarin.Sve fino mesati dok se ne rastopi.Ohladiti ali ne previse da bi vam bilo lakse za mazanje.
Piskote namakati u mleko pa redjati red piskota pa fil i tako dok ne zavrsite piskotama.U frizider da prenoci .Sutradan prevrnuti na tacnu.Skinuti obruc i ukrasiti po zelji.


   


     





















Нема коментара: