Претражи овај блог

Пратиоци

понедељак, 14. јануар 2019.

Torta sa piskotama i vocem


Potrebno
400g piskota,1/2kg slag krema,200ml mleka,100g secera u prahu,4case kisele pavlake,600g kupina i 4 banane.
Malo mleka za natapanje piskota.
Za ukrasavanje 200 slaga umucenog sa mlekom ili kiselom vodom po zelji



Ako zelite dekoraciju kao moju,ja sam narendala odozgo 100g bele cokolade a irvase sam pravila od gum paste dva dana ranije da se stegnu dobro.Jelkice su plasticne iz Eurowillta Beograd a sami ako zelite mozete praviti od korneta pa sa zelenim slagom izbockati.
U okrugloj modli koja se otvara okolo,redjati dole piskote koje samo blago provucemo kroz mleko.
Po zidu u krug redjati piskote koje su namocene samo sa jednom stranom koja ide na unutra.Znaci zavrsena torta spolja treba da je sa suvom stranom piskota.
Fil
Umutiti mikserom slag sa 200ml mleka.U njega umesati spatulom pavlaku i prah secer.Podeliti na cetiri dela.
Redjati 1/4slaga tj fila na to pola kupina,preko 2/4 fila pa na kolutove izrezane dve banane,preko piskote namocene u mleko.Preko 3/4 fila pa ostatak kupina,ponovo fil 4/4 pa preko druge dve banane i opet piskote i zacrsiti tj ukrasiti sa 200g slaga a po zelji dodati ukrase odozgo zavisno od prilike
Moja je pravljena za docek 2018-god pa je dobila svecani izgled🤩🎄🎆🎉🎊🎀🎁🦌



  






    






Нема коментара: