Претражи овај блог

Пратиоци

понедељак, 27. септембар 2021.

Coko plazma malina torta

 


      
    


Potrebno:

-pakovanje okruglih gotovih Vincinni kora kakao

200g secera u prahu

vanilin secer

500g kisele pavlake 

300g mlevene plazme

300 g malina

100ml mleka

400ml cokoladnog mleka

500ml slatke pavlake

Za dekoraciju:

beli fondan ili masa za modelovanje

zlatna boja u prahu

cetkica

nozic za modelovanje kao na slici

odstampane novcanice na wafer papiru

zica,raznjici drveni i makaze

Sastaviti prah secer,vanilin secer i kiselu pavlaku,izmesati te dodati plazmu.Dobro promesati da se sastavi pa na kraju dodati mleko da se vrlo malo razredi i bude lakse za mazanje.To je prvi fil.

Umutiti slatku pavlaku cvrsto .To je drugi fil.

U obruc 28cm staviti prvu koru preliti sa 1/3 cokoladnog mlekada se kora fino natopi.

Preko staviti fil sa plazmom.Preko poredjati polovinu malina.Odozgo slatku pavlaku.Zatim koru,ponoviti postupak fil sa plazmom,voce paslatka pavlakai nakraju poslednja kora koju natopimo takodje i tortu dalje po zelji mozete zavrsiti ili slatkom pavlakom ili kao ja krem slagom od cokolade i odozgo sam narendala belu cokoladu.

Ostaviti u obrucu da se rashladi dobro.Posle skidanja obruca zavrsiti je i okolo.

Ovu sam radila specijalno za rodjendan svom muzu.Kao sto vidite ima zlatnu slavinu iz koje cure evrici😂💵💵💵.

Slavinu sam napravila po secanju na stare mesingane ,od mase za modelovanje,rucno.Kroz nju sam provukla zicu dalje i kroz deo gde kao izlaze pare dodala sam i drvene raznjice.Oko njih obmotala fondan.

Novcanice na wafer papiru je potrebno iseci,zalepiti vodom na tanak sloj fondana i ponovo nozicem iseci.Treba da budu savitljive a bez fondana wafer to nije.

Slavinu sam ofarbala zlatnom bojim rastvorenom u par kapi votke.Oko fondana koji curi iz slavine zalepila sam vodom isecene novcanice i par njih ostavila za okolo.     





  


   










Susila se tako nekih tri dana i na kraju bila spremna da postane ukras na torti



Нема коментара: