Претражи овај блог

Пратиоци

понедељак, 25. април 2022.

Vaskrsnji keksici sa glazurom

 

Vaskrsnji keksici su radjeni po receptu pre ovog posta(vidi recept) ,samo su ukraseni glazurom u beloj i roze boje,specijalno za prvi Uskrs moje unuke Eleonore.

Glazura:

1 belance ,vece

200g prah secera

pola kasice  soka od limuna

boje za kolace

zlatna boja u prahu jestiva

cetkica

modle za jaje i zeke

Pecene keksice ostaviti malo da se prohlade.Za to vreme napraviti glazuru.

Umutiti mikserom, dobro,belance.Uz neprestano mucenje dodavati po malo secera i na kraju limun sok.Mutiti do zeljene gustine.Ja sam napravila da ne bude ni slucajno retko ali ne ni pregusto,jer sam keksice ukrasavala bez sprica.Jako jednostavno,svaki keksic sam umakala u glazuru pazljivo,ne previse,samo prednju stranu.Malo ocedila i stavljala na resetku da se osuse.Osusene sam ukrasila dodatno zlatnim prahom koji sam rastvorila u par kapi vodke,pa sa cetkicom poprskala po keksicima.















Pilici i zeke za Eleonoru Vaskrs 2024


     





Нема коментара: