Претражи овај блог

Пратиоци

субота, 10. јун 2023.

Lezaj Sezam torta

 


Specijalno izdanje-u obliku lezaja za koleginicu iz Sezam line namestaj po meri  @sezam-trade.com

Tortu kao lezaj Sezam radila sam po receptu za Plazmu tortu sa ovog bloga, 
sa komadicima Menaz cokolade , oblozenu fondanom
Dobijenu smesu sam  podelila na cetiri jednaka dela. 
Od jednog sam napravila sedalni deo, od drugog obarajuci deo lezaja(ledja). Jedan deo sam podelila na tri jednaka dela za tri jastuka. I poslednji deo sam iskoristila za dve stranice na lezaju i dva mala jastucica. 
Sve delove sam premazala tankim slojem puter kremom da bi se fondan lakse zalepio. Ostale detalje sam na fondanu lepila obicnom vodom. 
Puter krem pre oblaganja fondanom:
250g putera
125 g prosejanog secera u prahu
250 mlevenog Pettit keksa
70g otopljene cokolade za kuvanje Menaz
Dobro umutiti na najmanjoj brzini puter. U vise navrata dodavati secer u prahu mutiti dok se skroz ne rastopi. To mucenje putera i secera treba da traje minimum  10min.Zatim dodati keks isto tako polako dodavajuci i na kraju rastopljenu prohladjenu cokoladu. 
Smesa je spremna. 
Moze se napraviti i ranije, cuvati u frizideru. Pre mazanja samo je potrebno ponovo premutiti mikserom da postane glatka i maziva. 








Нема коментара: