Претражи овај блог

Пратиоци

уторак, 13. јун 2023.

Medovik - ostrvo torta

 

Torta je radjena po receptu sa ovog bloga Medovik torta samo pola mere, jer mi je  manja torta trebala. 


Dobijeno testo od pola mere, sam podelila na cetiri dela. Razvaljala tanke kore u kesama za zamrzivac od 2kg.

*Vidi objasnjenje na postu-"Medovik torta-dodatak" 

 Svaku sam pekla na prevrnutom plehu oko 4min na 180c.

Fil je 600 g pavlake 2,8mm Kravica i 250g secera u prahu i vanilin secer.

Tri se kore filuju i torta se zavrsava i okolo filom, preko fila se zavrsava sitno  drobljenom cetvrtom korom. Izgledace kao na slici, taj braon deo. 

Mahovinu sam pravila po receptu- Jestiva mahovina - sa ovog bloga. 

Pecurkice su od fondana rucno pravljene. Lavanda je iz moje baste💜i cvet je kao sto znate jestiv. 


*Torta je specijalno ukrasena  kao ostrvo sa mahovinom i pecurkama, za mog brata, direktora firme Shrooms doo 🍄🍄🍄

  








Нема коментара: