Претражи овај блог

Пратиоци

понедељак, 14. децембар 2015.

Vanilice

Potrebno:
250g masti,5kasika secera,1 jaje,1 zumance,2 vanilina secera,500g brasna,dzem od kajsija ili po zelji,korica jednog limuna,prah secer za valjanje.
Umutiti mast u odgovarajucoj posudi da postane penasta,pa dodati secer i vanilin secer.Mutiti,dodati jaja.Onda dodati brasna po malo i zamesiti testo.Prekriti folijom i staviti 30 min u frizider.Na brasnom posutoj radnoj povrsini,oklagijom razvuci testo na nekih 5-7mm i odgovarajucom modlicom ili malom casicom za rakiju vaditi oblike.Zagrejati rernu na 180 stepeni.U pleh oblozen pek papirom redjati vanilice i pravac u rernu.Peci ne duze od 10 min,mozda i manje u zavisnosti od jacine vase rerne.Vanilice treba da ostanu bele ali ipak pecene.Bice jako rastresite i lake za smrviti na dodir.Tako da treba pazljivo svaku izvaditi da se prohlade.Vec mlake spajati dve po dve sa dzemom i uvaljati svaku u prah secer.
Ja sam moje spajala sa mojim domacim dzemom od santelija .Miris...ukus...savrseno...Recept je stariji od mene,ali ga nikada ne bi menjala.Vanilice za sva vremena,su pred vama.Prijatno.











Нема коментара: