Претражи овај блог

Пратиоци

среда, 24. август 2016.

Sok od divljih kupina

Potrebno>
5kg divljih kupina
5l vode
150 listova vrhova divlje kupine
5kg secera
5 limuntusa
Ovo je recept od kojeg  dobijemo gusti,slatki sirup ,koji razredjujemo sa vodom u sok.
Kupine oprati i ocediti.Listove takodje oprati i ocediti.U veliki lonac sipati kupine,listove i preliti vodom.Kuvati na tisoj vatri,od momenta kad provri jos 30min od prilike.Kupine treba da pobele,tj da iz njih izadje sva boja.
Kroz cediljku i gazu procediti kupine,listove i corbu.
Koliko izmerite litara corbe,toliko se u kilogramima dodaje secera i isto toliko limuntusa.
Sve dobro promesati vise puta.Kada se secer i limuntus do kraja lepo rastvore i sve postane gusci slatki sirup,sipati u sterilisane flase.Povezati celofanom i gumicama i odloziti na tamno i hladno mesto.
Savrsen ukus i miris,da ne pominjem koliko zdravlja u jednoj casi.
Ja sam svoje divlje kupine brala na Bukulji,malo su sitnije ali su mnogo jaceg ukusa nego pitome.
Namonena>ovo je recept za 5kg kupina a ja sam ih imala duplo  vise,pa mi je vise i ispalo soka u flasama .


Нема коментара: