Претражи овај блог

Пратиоци

среда, 11. јануар 2017.

Bozicna torta








Potrebno:
Za sest okruglih kora 35cm precnik:
10 jaja,250g secera,100g kakaoa,250g brasna.

U odgovarajucoj posudi umutiti belanca i prstohvat soli mikserom,na pola mucenja polako dodati secer.Ukljuciti rernu na 180 stepeni.U belanca dodati zumanca,brasno i na kraju kakao.Izrezati 6 okruglih papira za pecenje.U pleh staviti papir i velikom kutlacom sipati od prilike punu kutlacu smese za jednu koru.Kore su tanke i jako brzo se peku.Pecene staviti da se prohlade,te skidati papir.



Fil:700ml mleka ,150g secera,6 velikih  kasika gustina,2 vanilina secera,malo vanila extrata po zelji,200g maslaca,jedna veca kutija oreo keksa-samleti u seckalici

Fil skuvati u odgovarajucoj serpi kao cicvaricu,kada se ohladi ,mikserom umutiti maslac.U umucen fil dodati samleveni oreo keks i sve lepo izmesati.
Filovati tortu kora,fil i zavrsiti filom.
Posto je ovo bila moja Bozicna ja sam je prelila glazurom od secera i limuna,posula malo kokosom da izgleda kao sneg i zabola moje jelkice koje sam pravila dan ranije.
Jelkice>
stapici za raznjice,250g prah secera,1 belance,1 kasicica gustina,sok 1 limuna,zelena boja u prahu za kolace,lizalaca koju smrvimo na sitne delice ili neke mrvice po zelji za ukrasavanje.
Izmesati secer,limun sok,gustin i belance da se dobije gusca smesa.Na pek papiru spricom nacrtati jelkice konture,sttaviti u sredinu stapic pola u jelkici pola da viri dole.Zavrsiti jelkice i posuti mrvljenom lizalicom ili mrvicama za ukrasavanje.Ostaviti dan-dva da se suse na sobnoj temperaturi.
Od ostataka kore i fila,ako kao ja secete tortu u pravilan oblik i da odgovara stalku koji imate ili vec tacni na kojoj sluzite,mozete napraviti cake-popse,prelivene glazurom od cokolade.Ja sam ih ukrasila mrvljenim lizalicama-lulicama u boji.







Нема коментара: