Претражи овај блог

Пратиоци

среда, 1. мај 2019.

Posni slavski kolac




Potrebno
1kg belog brasna tip 400meko,200ml ulja,1mali kvasac,500ml mlake vode,malo osvestane vode za slavu,1 supena kasika soli,2 kasicice secera



U odgovarajucoj posudi za mesenje testa,sipati 100ml mlake vode,izmrviti ceo kvasac,dodati secer i kasiku brasna.Razmutiti viljuskom da se svi sastojci sjedine.Pokriti krpom i ostaviti na toplom mestu da kvasac proradi.
Zatim u to dodati ostatak vode,ulje,so i postepeno dodavati brasno,mesiti u ne lepljivo meko testo.
Oblikovati,premazati uljem ogozgo testo i prekriti krpom da se udvostruci.
Od dobijenog testa praviti oblik kolaca po zelji.Vidi slike kako sam to ja radila.


Rernu zagrejati na 200c,peci kolac dok ne dobije zlatnu boju oko sat vremena.

Za to vreme ja sam pravila ukrase za kolac,koje sam pred kraj pecenja zalepila na kolac izvadjen iz posude u kojoj se pekao.Vratila sa ukrasima jos desetak min da se oni fino osuse a da ostanu beli na kolacu.

Ukrasi za kolac

100ml vode,100g ostrog brasna,2supene kasike gustina,2kasicice soli.

Lepak za ukrase

4kasicice secera izmesati sa 2kasicice vode





 










  







Нема коментара: