Претражи овај блог

Пратиоци

уторак, 15. септембар 2020.

Ruski medovik /dodatak

 


Ova torta je radjena po receptu sa ovog bloga vec objavljenog.Radjena je za moj rodjendan,zato su se nasle tu pcelice i buket lavande koju obozavam 
Lavandu i pcelice sam pravila od gum paste.
Za tortu sam ispekla od dobijene smese sedam okruglih kora precnika 28cm.Poslednju koru sam izmrvila i sa njom dekorisala tortu.Ostale cetiri kore sam spakovala,svaku u kesu za zamrzivac(kesa od 3kg).Razvukla u pravilan oblik i zaledila u zamrzivacu.Na ovaj nacin imacu brzinsku tortu kada ispecem korice i nafilujem jednostavnim filom koji vec ide u ovu tortu,od kisele pavlake i prah secera.Moram da napomenem da sam kore pekla svaku tacno 6min na 180c.Sve su iste boje.Takodje sam ostavila istu kolicinu fila iz recepta a smanjila kore,tako su vise nafilovane i socne bas koliko treba da budu.Prosli put mi se cinilo da jefalilo jos fila i bila sam u pravu,jer je bilo vise korica(tj iskoristila sam ih sve).
Sve u svemu,torta je za svaku preporuku.Veoma jednostavna za napraviti i sigurna sam da ce se dopasti svima  koji vole med,medenjake i socne torte.























Нема коментара: