Претражи овај блог

Пратиоци

субота, 11. децембар 2021.

Uradi sam(a)

 


Malo magije ,dekoracija za sto ili pult🙋🏻‍♀️

Da vas pitam,da li ste krenuli sa dekoracijama,ili vam je jos rano?Mislim,decembar je 11.12🙄🤣Ja ne znam sta bih pre.Veoma je jednostavno,samo pustite masti na volju,i iskoristite sve sto imate pri ruci uz minimalnu kupovinu,tako je verujte mnogo lepse jer je vasih ruku delo.Ja kao i svake godine zamislim nesto i to dok ne napravim ne odustajem.🤔🙆🏻‍♀️Nisam nasla kucice bele,keramicke,koje inace obozavam i zelim godinama,pa sam ovu napravila sama od plexiglasa i to od parceta nekog koji sam dobila od prodavacice iz lokalne prodavnice😄.Nisam nasla mahovinu dekorativnu,pa sam iskoristila komade  Ikea zavese kao sneg.Komsiji sam obrstila malo  boric👀🤦🏻‍♀️,irvasi gde drugo ,nego kinezi,lampice,svece na baterije sve od prosle godine  i magija je tu✨Ne znam da li je lepse po danu ili kad se svetla pogase,prosto je  carobno. #christmasdecorations ✨🎄🎀 #handmadebyme



    
    

          













Нема коментара: