Претражи овај блог

Пратиоци

субота, 27. март 2021.

Jaffa cake pops

 

Potrebno:

2 pakovanja jaffa keksa

150 g cokolade za kuvanje(ja sam koristila Menaz)

1 vanilin secer

100g dzema od narandze sa komadicima kandirane kore 

Za glazuru:

150g  cokolade za kuvanje

2 kasicice ulja

dodatak :stapici za popse,po zelji perlice,jestive zvezdice,sjaj,cvetici...

Malo cedjenog soka pomorandze koliko je potrebno da se napravi smesa da ne bude previse meka.Ostaviti 2h u frizider da se stegne.Ako vam se slucajno ucini da je smesa i dalje meka za pravljenje kuglica,mozete dodati malo mlevene plazme ali ne bi trebalo da bude problema ako se dobro ohladi u frizideru.

Podeliti na 20-25 loptica najvise.Zavisi koliko  ste planirali mesta u kutiji za popose.Ja sam svoju kutiju sama pravila,busila sam 21 rupu,jer sam toliko stapica imala.

Valjati kuglice.Svaku ubosti u stapic.Redjati na pleh.Staviti u zamrzivac dok u mikrotalasnoj ili na tihoj vatri ne rastopite cokoladu za glazuru.Presuti glazuru u dublju usku posudu ili casu da bi lakse radili.Pripremite npr tegle ili nesto gde cete odlagati popse da se stegnu.

Izvaditi iz zamrzivaca,kratko sacekati.

Svaku kuglicu umociti u cokoladu.Sacekati da se dobro ocedi.Ukrasiti po zelji.Staviti u teglu da se stegne,najbolje na hladno mesto.Kada se glazura stegne,prebaciti na kutiju za popse.

Pustite masti na volju,ukrasavajte po zelji.Takodje ,imate cokolade u boji, namenski za popse po dostupnim cenama.Ukraseni detaljima od fondana su isto prelepi.Probajte















Нема коментара: