Претражи овај блог

Пратиоци

субота, 14. април 2012.

Uskrsnji buket od kolaca


Napraviti testo od 250g maslaca,100g secera,1 celog jajeta i 1 zumanceta,1 kasicice praska za pecivo i 400 g mekog brasna.
Testo razvaljati oklagijom na 5 mm debljinu i modlom u obliku jajeta vaditi kolacice.Ja sam svoju napravila od plasticnog poklopca od neke okrugle kutije i izgleda kao na slici.Vi mozda imate od lima okruglu modlu,pa je mozete saviti u oblik jajeta.Svaki kolac staviti u pleh oblozen papirom i u njega zabosti do pola stapic za raznjice.
Kolacice peci na 180 stepeni oko 15 min .Staviti na resetku da se dobro ohlade.Od ove smese meni je ispalo 11 kolaca,jer je modla bas velika.Ako zelite da vam ispadne vise koristite manju modlu.

Ukrasavanje-200g prah seceta dobro umutiti sa 1 belancetom,1 kasikom soka od limuna,1 kasikom gustina,u masu malo guscu od meda.
Smesu podeliti u soljice i obojiti bojama po zelji.Spricem sarati kolacice.Ove kolace je ukrasila moja cerka sa puno maste i truda♥.
Ja sam u korpu stavila stiropor pa u njega zabola kolacice,a vi mozete staviti u vazu npr.




Нема коментара: